Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezoně 2010/2011
Novosadová, Barbora ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezóně 2010/2011. V její první části se snažím poukázat na význam divadla ve společnosti a nastínit jednotlivé sekundární role, které může plnit. Práce postihuje i hlavní specifika marketingové komunikace v prostředí kultury, respektive divadla. Bakalářská práce obsahuje podrobnou analýzu jednotlivých nástrojů komunikace i způsobů jejich využívání v Divadle Na zábradlí. Komunikace je rozdělena do několika skupin dle adresátů sdělení. Pro zasazení marketingových aktivit Divadla Na zábradlí do širšího kontextu a pro jejich relevantní zhodnocení je v práci provedena komparace vybraných aspektů marketingové komunikace pěti pražských divadel, které vykazují určité podobnosti ve svém repertoáru. Z divadel stejného statutu jako Divadlo Na zábradlí (příspěvkové organizace hlavního města Prahy) bylo ke komparaci zvoleno Švandovo divadlo, Divadlo v Dlouhé a Studio Ypsilon; z divadel transformovaných poté Dejvické divadlo a Divadlo Komedie. V závěru práce se nachází zhodnocení marketingové komunikace a navržení několika kroků, které mohou pomoci odstranit zjištěné nedostatky v oblasti komunikace.
Marketing umění a komunikace Galerie hlavního města Prahy
Dusilová, Zuzana ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Marketing umění a komunikace Galerie hlavního města Prahy se věnuje rozvoji na poli art marketingu a možnostem jeho využití především v rámci instituce galerie či muzea umění. Poukazuje na reciprocitu umělecké a marketingové praxe, definuje a vymezuje jejich spojení právě v marketingu umění - činí tomu tak za pomoci marketingových, mediálních a kulturních teorií. Poskytuje vhled do historického vývoje oboru a reflektuje tendence oborové literatury. V druhé části se věnuje případové studii, kde popisuje a vyhodnocuje komunikační aktivity Galerie hlavního města Prahy v roce 2016 a 2017 v konkrétním prostředí. Prostředí, ve kterém je galerie aktivním účastníkem na poli komunikace umění, definuje. Subjekt do něj zasazuje jako kulturní instituci a kulturní produkt, který byl obnoven novou vizuální identitou.
Marketingová komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezoně 2010/2011
Novosadová, Barbora ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezóně 2010/2011. V její první části se snažím poukázat na význam divadla ve společnosti a nastínit jednotlivé sekundární role, které může plnit. Práce postihuje i hlavní specifika marketingové komunikace v prostředí kultury, respektive divadla. Bakalářská práce obsahuje podrobnou analýzu jednotlivých nástrojů komunikace i způsobů jejich využívání v Divadle Na zábradlí. Komunikace je rozdělena do několika skupin dle adresátů sdělení. Pro zasazení marketingových aktivit Divadla Na zábradlí do širšího kontextu a pro jejich relevantní zhodnocení je v práci provedena komparace vybraných aspektů marketingové komunikace pěti pražských divadel, které vykazují určité podobnosti ve svém repertoáru. Z divadel stejného statutu jako Divadlo Na zábradlí (příspěvkové organizace hlavního města Prahy) bylo ke komparaci zvoleno Švandovo divadlo, Divadlo v Dlouhé a Studio Ypsilon; z divadel transformovaných poté Dejvické divadlo a Divadlo Komedie. V závěru práce se nachází zhodnocení marketingové komunikace a navržení několika kroků, které mohou pomoci odstranit zjištěné nedostatky v oblasti komunikace.
Management profesionálních těles provozujících historicky poučenou interpretaci staré hudby.
Dlasková, Aneta ; Šmíd, Ilja (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá tématem historicky poučené intepretace staré hudby a jejího současného provozování u nás. Cílem práce je popsat tuto problematiku z teoretického i praktického hlediska. Nejdříve je v práci věnována pozornost vymezení historicky poučené interpretace a jejímu vývoji. Dále je uvedena teorie managementu kulturních organizací, z níž pak v praktické části vychází analýza profesionálních souborů Collegium 1704 a Collegium Marianum. Tato analýza je deskriptivní, popisuje tedy celkové fungování souborů spolu s jejich následným zhodnocením. V závěru práce je kromě odpovědí na stanovené výzkumné otázky vysloven pokus o predikci budoucího vývoje nejen samotných souborů, ale celé oblasti historicky poučené interpretace. V práci jsou využity jednak informace z odborných publikací, článků a jiných veřejně přístupných dat, ale také z expertních rozhovorů s manažery souborů, kteří rovněž poskytli mnoho interních dokumentů.
Analýza managementu předních pražských orchestrů
Roubíčková, Daniela ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku managementu předních pražských or-chestrů. Vysvětluje pojem management a umělecký management. Charakterizuje typy neziskových organizací, kterými jednotlivé orchestry jsou, a jejich finanční plánování. Zabývá se organizačními strukturami využívanými v těchto organizacích. Cílem práce je zmapování společných znaků a rozdílů v managementu konkrétních orchestrů vy-cházejících z různosti jejich právních forem. Dalším cílem je porovnání výkonových, ekonomických a personálních ukazatelů. Práce má sloužit jako zdroj informací pro ty, které zpracované téma zajímá, vzhledem k omezenosti zdrojů týkajících se ma-nagementu orchestrů. Zároveň má být inspirací stávajícím manažerům, kteří v ní mo-hou nalézt porovnání s management ostatních orchestrů.
Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Fröhlich, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Raková, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii symfonického orchestru Filharmonie mladých Praha včetně stanovení marketingové koncepce, zpracování výzkumu publika a návrhu marketingové komunikace. Marketingové strategii předchází vnitřní a vnější analýza subjektu za použití metody SWOT. Teoretická část práce se zabývá východisky klasické teorie marketingu a jejím využitím v praxi uměleckého managementu. Dále se zaměřuje na oblast strategického marketingu a jeho nástroje.
Vliv odlišných manažerských přístupů na řízení, programování a financování Městského Tylova divadla v Kutné Hoře
Krúpa, Adam ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je úvaha nad různými přístupy k managementu v oblasti kultury, konkrétně divadla. Dále se tato práce snaží nalézt pozitiva i negativa těchto přístupů. V teoretické části, vycházející z odborných publikací na toto téma, jsou nastíněny některé základní prvky a postupy managementu s důrazem na souvislost s řízením divadla a specifické podmínky fungování divadelní instituce pod dobrým vedením. Teoretická část se dále věnuje oblasti marketingu (marketingový mix, vnitřní a vnější prostředí organizace, SWOT analýza) v oblasti umění s uvedenými příklady. Praktická část pak popisuje a srovnává dva přístupy k řízení Městského Tylova divadla v Kutné Hoře, zamýšlí se nad minulými i současnými chody tohoto oblastního divadla a případné východisko nalézá v kompromisu a respektování a spojování různých názorů.
Projektový management v oblasti kultury - mezinárodní výstava
Hořejší, Anna ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Knobloch, Iva (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je projektové řízení v kulturních organizacích. Teoretická část popisuje obecné roviny tohoto tématu, analyzuje prostředí současných kulturních institucí, jejich spolupráci a jejich pozici mezi tradičními rolemi a mezi nástroji moderního managementu. Zároveň jsou popsána specifika projektového řízení v případě výstavního projektu. Cílem části praktické je popsat a zhodnotit konkrétní projekt výstavy "Tschechische Fotografie des 20. Jahrhunderts" (Česká fotografie 20. století) v Bonnu (pořádanou v mezinárodní spolupráci dvou odlišných kulturních institucí), analyzovat její průběh, pozitiva i rizika, navrhnout možná doporučení. Klíčovým tématem pro všechny tyto aspekty je koordinace či synchronizace organizátorů a přínosy i komplikace této spolupráce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.